Recepten pagina

Met het verschijnen van het Barbecue Magazine en het daarin gepubliceerde recept van Mexicaanse Maiskolven was er de behoefte om het recept met de toen gemaakte stap voor stap fotoreportage te publiceren. Ja en waar geef je dat dan een plek op je website ? Dus hebben we besloten om een nieuwe pagina Recepten in het leven te roepen die we incidenteel zullen uitbreiden met een recept als we daar de behoefte toe voelen.
Het is momenteel zeker niet de bedoeling om een receptenblog te beginnen maar wij zien het meer als een mogelijkheid jullie af en toe iets terug te geven voor alle likes en fijne berichten hier en op alle sociale media waar wij ook aanwezig zijn.

De gerookte en gegaarde tomaten

Het begon met het idee over het recept “Mexicaanse Maiskolven” Maar is meteen uitgebreid met het recept voor “Tomatensoep van de BBQ” .
Een zelf ontwikkeld recept dat al veelvuldig is gedeeld via Facebook en een link in Google Drive. Het blijft echter een heel populair recept en om de deelbaarheid en de vindbaarheid te vergroten hebben wij besloten dit ook meteen te publiceren op de nieuwe pagina.
De recepten zullen wij zoveel mogelijk voorzien van een stap voor stap fotoreportage zodat er tijdens de bereiding van een recept zo min mogelijk twijfel ontstaat over wat er bedoeld wordt.
Hopelijk maken jullie het met net zoveel plezier als dat wij er nog aan beleven bij het bereiden. Je kan het recept volledig buiten bereiden en dat maakt het altijd extra leuk (in ons idee).

Heb je een recept van deze pagina zelf gemaakt ? Vergeet dan vooral niet om foto’s te maken en ons op sociale media hier deelgenoot van te maken. Er is immers geen groter plezier dan gedeeld plezier en het blijft leuk om met jullie in contact te zijn.
Ook voor andere vragen en/of opmerkingen kan je ons altijd bereiken via een van de sociale media waarop wij aanwezig zijn zoals Facebook, Instagram, Pinterest, Twitter en Youtube. Je vindt de snelkoppeling naar onze accounts rechtsboven op de website.

mei 13, 2019