Slapen in de Noordoostpolder !

Zou jij eigenlijk wel eens naar een (meerdaagse) workshop bij Dutch Food School willen komen (bijvoorbeeld naar “De Os is de klos” waarvoor nog maar een paar plekken beschikbaar zijn), maar zie je het niet zitten om ’s avonds naar huis te moeten rijden of met anderen op de hooizolder te slapen of in een (eigen) tentje op ons terrein? Laat je dan niet tegenhouden, want er zijn meerdere mogelijkheden bij ons in de buurt om de nacht comfortabel door te brengen.

Uiteraard kun jij jouw verblijf uitbreiden met meer dagen of nog gezelliger maken door meer familieleden mee te nemen. Er is immers in de Noordoostpolder meer dan genoeg te zien en te beleven. Wat dacht je van een dagje indoorvissen bij Forel Wereld of een bezoek aan De Orchideeënhoeve (beide op loopafstand van onze locatie)? Tevens is het natuurgebied De Weerribben zo goed als “om de hoek”. Ook het Voorsterbos en Waterloopbos momenteel in beheer bij Natuurmonumenten zijn zeer de moeite waard.

Waterloopbos

We zetten een paar overnachtingsmogelijkheden op een rijtje:

Vakantiepark Eigen Wijze in Bant

Bij uitstek geschikt als je met een aantal andere deelnemers onze kant op komt. Eigen Wijze is overigens net klaar met een verbouwing/upgrade van hun faciliteiten, dus een extra reden om daar eens te overnachten. Zij beschikken over diverse huisjes, afhankelijk van de grootte van de groep. Mocht jij willen weten of er meer deelnemers zijn die bij Eigen Wijze willen overnachten? Laat ons het weten, dan kunnen wij binnen de aangemelde deelnemers de vraag stellen en jullie op voorhand met elkaar in contact brengen.

Vakantiepark Eigen Wijze bevindt zich in Bant, op ongeveer 7 km van onze locatie.

Hotel Van der Valk te Emmeloord

Op nog geen 9 km afstand van onze locatie is er een vestiging van de Van der Valk Hotels (Het Hooiveld 10 te Emmeloord). Meer hoeven wij er toch niet over uit te leggen?

Het Hart van Marknesse

In het centrum van Marknesse (met een grote parkeerplaats voor de deur) is Het Hart van Marknesse gesitueerd. Vijf ruime hotelkamers, voorzien van alle gemakken, op ongeveer 6 km vanaf Dutch Food School.

Voorsterbos

Bed and Breakfast EuroHoeve te Marknesse

Eurohoeve is een accommodatie aan de Oosterringweg! Het heet daar niet meer Luttelgeest, maar Marknesse. Het is een kwestie van de weg volgen en binnen 4 km ben je dan op de bestemming.

De Strandhoeve te Baarlo

De Strandhoeve is al jaren een begrip in de regio. Er zijn daar ook weer meerdere mogelijkheden. En zeker geschikt om de rest van je familie achter te laten om zelf bij ons een workshop te volgen. De Strandhoeve organiseert namelijk zelf ook allerlei activiteiten.

Voor de goede orde: wij hebben zelf nog nooit gebruik gemaakt van de hier genoemde accommodaties. Dus wij kunnen niet uit eigen ervaringen vertellen waar de voorkeuren naar uit gaan. Wij zijn natuurlijk wél benieuwd naar jullie ervaringen.

maart 27, 2018