Dutch BBQ Magazijn

Dutch Food School heeft met ingang van seizoen 2019 de dienstverlening uitgebreid. Wij hebben nu niet alleen verschillende soorten houtskool en briketten te koop maar nu ook ook een behoorlijke collectie BBQ essentials die het BBQ-en makkelijker, lekkerder en aangenamer maken.

Dus kom eens langs en bezoek de voormalige hooizolder waar wij een presentatie hebben gemaakt van onze collectie. De koffie staat klaar en u ben van harte welkom!

Wilt u uw product ook presenteren op onze “hooizolder” ? Neem dan geheel vrijblijvend contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

• Hoi Ronald, dank voor je compliment. Wij hebben nog geen online shop maar langskomen bij ons in Luttelgeest op de Oosterringweg 29 kan altijd. Bel je even van tevoren als je langs wil komen ? 0615869620