Workshop “Bord in beeld”

*Nieuw* !

Workshop: Bord in Beeld !

Wij ontvingen geluiden dat er behoefte is aan een workshop waar je kan leren jezelf en je gasten meer genot te serveren door je gerechten mooi op het bord te plaatsen. Daar geven wij graag gehoor aan.

Wij hebben Leonard Elenbaas, onder andere bekend van de BBQ boeken die hij schrijft samen met Jeroen Hazebroek, bereid gevonden deze workshop bij ons te komen geven.

We gaan dit doen op vrijdag 20 september aanstaande van 10.00 tot 17.00 uur in Luttelgeest. Leonard gaat ervoor zorgen dat jullie met een schat aan kennis en ervaring huiswaarts keren.

Je moet zelf mét elkaar het menu bereiden op de aanwezige BBQ’s maar je mag natuurlijk ook je eigen bbq meenemen!

Er is plek voor 8 deelnemers en dat aantal moet ook gehaald worden, wil de workshop doorgang vinden.

Het maximum van 8 is omdat we dan kunnen garanderen dat er voor iedereen alle aandacht is om zoveel mogelijk te leren.

De kosten voor deze workshop bedragen 185 euro per persoon.

Wil jij er bij zijn mail dan zsm naar bbq@dutchfoodschool.nl

Onder vermelding van “workshop Bord in Beeld”

juli 16, 2019

• Goedemiddag,

Ga je op korte termijn weer een workshop : ‘bord in beeld’ geven?
    Ik zou deze workshop graag cadeau willen geven aan mijn man!
    Ik hoop van je te horen.

Vr groeten,

Suzan van der Lee 06-22423147

• Beste Suzan,
      Wij hebben nu 2x deze workshop georganiseerd en telkens zijn er te weinig inschrijvingen om de workshop doorgang te laten vinden. Genoeg enthousiasme maar evenzoveel blokkades in agenda’s om daadwerkelijk in te schrijven.
      Dus kom met 8 deelnemers en wij organiseren het ?.
      Hartelijke groet,
      Marc Brunsmann