De Braai is gearriveerd in de Noordoostpolder !

Eind november 2017 waren wij op de open dag van Comfort Trade in Meppel die zij organiseerden in het kader van de “magazijn opruiming” . Vriend Harry Havinga van Ons Gaan Braai was daar ook aanwezig en al pratende besloten wij om de collectie apparatuur op Dutch Food School uit te breiden met een 1,20 meter brede Zuid Afrikaanse Braai van Homefires. Een machtig mooi en leuk apparaat om vanaf nu ook in te zetten voor onze BBQ school, die dus nu ook het predicaat Braai school zal voeren.  Met betrekking tot de Braai zullen wij als dealer van Homefires gaan opereren onder de vleugels van Ons Gaan Braai waar wij op het gebied van alles wat met Braaien te maken heeft intensief mee zullen gaan samenwerken. Harry Havinga en Rico Termijn hebben een schat aan ervaring op het gebied van Braaien opgedaan de laatste jaren. Wij laten onze relaties en gasten daar graag van meeprofiteren.

Jord Althuizen van Smokey Goodness, bekend BBQ ondernemer en auteur van de Smokey Goodness BBQ boeken, lanceert op 8 april alweer het 3e Smokey Goodness BBQ Boek waar de Zuid Afrikaanse Braai een grote rol in speelt. Wij verwachten dat dit dan ook gaat zorgen dat meer mensen het Braaien willen ontdekken en in een workshop van de experts willen leren over de do’s en don’ts als het gaat om Braaien.

Bent u geïnteresseerd in de eventuele aanschaf van een Braai dan bent u van harte uitgenodigd om met ons een afspraak te maken om onze Braai bij Dutch Food School te komen bekijken én te gebruiken. Ook zullen wij met Ons Gaan Braai een aantal demo dagen gaan organiseren waarop u zonder voorafgaande aanmelding langs kunt komen om de Braai in actie te zien.

De Braai is te leveren als vrijstaand model of als inbouw model of zoals wij hebben staan een vrijstaand model met daaronder een onderstel op wielen waardoor de Braai iets eenvoudiger is te verplaatsen. De Braai is er in verschillende afmetingen en vindt ook steeds vaker zijn weg naar terrassen van horeca etablissementen die hun gasten hiermee niet alleen met lekker eten bedienen maar tevens een beleving bezorgen op hun terras.

Heeft u interesse? Neem dan geheel vrijblijvend contact met ons op, wij zijn 7 dagen per week voor u bereikbaar !

maart 23, 2018

• Goedemorgen,
    Ik zou graag willen vragen of er nog demodagen en/of workshops voor de zuid afrikaanse braai worden georganiseerd ? En zoja, wanneer en waar ?
    Ik ben nl.geïnteresseerd om er een aan te schaffen, maar zou hem graag eerst eens in actie willen zien of beter nog er zelf eens mee aan de slag gaan.

Met vriedelijke groet,

Lefty The.

• Helaas Lefty,
      Wij hebben onze locatie verlaten en voorlopig is Dutch Food School niet actief. Voor demo van de braai verwijs ik je graag naar Rookoven.com