Schoolkinderen

Als bevlogen genieters voelen wij ons aangesproken door de filosofie van Jamie Oliver en in het bijzonder zijn “Foodrevolution” die ook de nodige raakvlakken heeft met de actie “Vullen of Voeden” van Wilfred Genee.

4711114030_d0da839136_o

Wij willen als Dutch Food School ook de jeugd betrekken bij gezond en lekker eten en bieden scholen dan ook de mogelijkheid om met ons een onderwijsprogramma op te stellen waar de kinderen niet alleen leren over voeding maar ook om het zélf te bereiden ! Heeft u als school of leerkracht interesse om dit te bespreken dan zien wij graag uw mailbericht tegemoet. Wat is er mooier dan de jeugd bewust te maken over hun eigen voeding ? Dit alles geldt zowel voor basisscholen als middelbare scholen.

Bent u geïnteresseerd om uw kennis over (bereiding van) voeding met kinderen te delen en hen te onderwijzen dan horen wij óók graag van ú !