Hét Barbecue Magazine

Zaterdag 11 mei waren wij aanwezig bij de presentatie van het jaarlijkse Barbecue Magazine. De grondlegger van dit Magazine, Henry Harzevoort, mocht het eerste exemplaar in ontvangst nemen. Het is alweer de zesde editie van dit prachtige magazine, boordevol met geweldige recepten voor op de bbq.

Het magazine is gevuld met bijdragen van 30 BBQ-ers die als liefhebber, lid van een award winning barbecueteam of als professional een mooi recept aanleverden om de BBQ-ers in Nederland en België mee te inspireren. Dus zowel voor de beginnende bbq-er als de gevorderde, biedt dit magazine voldoende inspiratie en leuke recepten om uit te proberen en je familie en/of vrienden mee te verrassen.

In het magazine natuurlijk ruim aandacht voor mooie recepten met vlees maar er is ook ruimte voor vegetarische- en vis recepten.
Ook ik was gevraagd door Henry om dit jaar een bijdrage te leveren aan het magazine wat ik natuurlijk met veel plezier heb gedaan.
Van mijn hand is recept van Mexicaanse Maiskolven op de BBQ, wat hier nog altijd geldt als één van de favoriete groente recepten op de BBQ.
Ook een mooi vegetarisch recept voor hen die bewust kiezen om geen vlees te consumeren.
Tijdens de workshops op ons terrein is vanzelfsprekend ook altijd aandacht voor de bereiding van groentes en fruit op de BBQ.

Wij hebben ook een kleine voorraad magazines meegenomen naar Luttelgeest dus als je een exemplaar wil, kan je dat bij ons aanschaffen in ons “Dutch BBQ Magazijn” waar wij naast houtskool en kokos briketten ook een groeiend assortiment bbq essentials voor je hebben klaarliggen.
Op bijgaande foto kan je de inhoudsopgave zien die je een idee geeft van de recepten die je in dit magazine kan vinden. Wij hopen dat jullie genieten van dit geweldige recepten blad en hopen veel van jullie te verwelkomen op ons terrein !

mei 12, 2019